All english written articles have English article tag and lays under horizontal line. First part is written in Czech.

pátek 13. ledna 2012

Konzumní děti (dokument) / Czech only article

Shlédl jsem dokument ,,Konzumní děti" kdo by taky chtěl tak odkaz je ZDE. Je to velmi zajímavý dokument o tom jak mají americké ale taky už i české dětičky reklamou vymytý mozek. U některých praktik se mi dělalo docela nevolno kupříkladu u toho jak pořádají pro dětičky oslavu jen proto aby jim nutili svoje produkty a aby zjistili co se dětem líbí, nepřekvapilo by mě kdyby si za to nechávali ještě zaplatit. V některých věcech jsem i trošku viděl svého pana bratra, který jedno léto vyžadoval kupování jedné zmrzliny protože sbíral jakési body a taky o ty body hrál na internetu. Nutno podotknouti že já se necítím být ovlivněn reklamou a značkami. Nepotřebuji mít vše ,,i", tedy iPočítač, iMobil, iSluchátka... Kdo mě kdy viděl jak si jdu po ulici v izolepou poslepovaných sluchátkách které mají konektor 4x přepájený (alespoň k něčemu mi ta střední škola je), nevidím důvod proč bych je měl vyhodit když hrají více než uspokojivě. Taky když se podíváte na moje ošacení tak se musí  usoudit že se mnou modní styly necloumají. Vlastně mi jedna malá holka co jí je asi tak 14 (kdo zná Verču z žvb) že bych měl tudle bundu teda vyhodit a koupit si nějakou značkovou, třeba tu co má ve znaku tu fajfku. Myslím že je taky nutné poznamenat že tento dokument mi doporučil Tomaash a děkuji mu za to.

Žádné komentáře:

Okomentovat