All english written articles have English article tag and lays under horizontal line. First part is written in Czech.

pátek 15. června 2012

Byl jsem na sciencecafe / Czech only article

Hilda mě minulé úterý vytáhla na pardubické science cafe, když sem se dozvěděl jaké je téma upřímně řečeno jsem se zhrozil, no posuďte sami:
Filosoficko-dějinný nástin vzniku kvantové teorie vrcholící v Bohrově rámci komplementarity
Téma mě uzemnilo a přemýšlel jsem jak se z toho vykroutit. Nicméně to nebylo třeba, celá přednáška byla tak poutavá a zajímavá, že vůbec nevadilo že jsem o tom vůbec nic nevěděl. Pan Grygar (bohužel to nebyl ten známý popularizátor astronomie ale pouze jeho jmenovec) dokázal zajímavě podat velmi odborné věci ohledně kvantové teorie. Další science café se bude doufejme konat po prázdninách, už nyní se  docela těším.

Žádné komentáře:

Okomentovat