All english written articles have English article tag and lays under horizontal line. First part is written in Czech.

čtvrtek 2. února 2012

Hrdý budžes / Czech only article

Tak jsem to konečně viděl! Už od Vánoc jsem se na to dost těšil. Měli sme s panem bratrem lístky do lóže. Vlastně to bylo poprvé co jsem byl v divadle v lóži. Docela mě překvapilo že se tam chodí s bundou a že se nedává do šatny, protože tam jsou věšáčky vlastní. (totok jsme samozřejmě vůbec nevěděli) Paní Hrzánová byla úžasná! Taky potom za odměnu víc jak 10x vyšla před tleskající dav aby se poklonila. Možná by se hodilo pár postřehů ale ty jen bodovitě:
  • představení mělo přestávku (tu sem nečekal protože hráli hodinu a půl v kuse a pak ještě další hodinu)
  • paní Hrzánová při válení se ve sněhu (rozuměj v prostěradle) ukázala snad nechtíc své spodní prádlo (bylo černé)
  • připadalo mi že jí 2x vypadl text, ale člověk si nemůže být nikdy jistý jestli to nebyla součást představení
Určitě všem vřele doporučuju (pokud nejste komunisti) abyste na tuto hru zašli!

A na závěr básničku:
Na kostele zvoní zvon,
seru, sereš, sere on,
na mou věru
jak tak seru
tak mi přišlo na mysl
jak sral kníže Přemysl.
(a pod tím bylo napsáno)
Horší než-li rusák
je ten čůůrák Husák.

dělej mi to zezadu

Žádné komentáře:

Okomentovat