All english written articles have English article tag and lays under horizontal line. First part is written in Czech.

středa 1. února 2012

Jak jsem byl na science cafe / Czech only article

Odpověď na otázku je snadná: pěšky jsem tam byl a že byla venku zima. Ale teď vážně. Asi bych měl nejdřív vysvětlit co to vůbec science cafe je. Dalo by se o tom říct (alespoň z mého pohledu) že je to vlastně přednáška odborníka na dané téma ve stravitelné formě pro veřejnost v příjemném prostředí kde se nemusí obávat kdykoliv volně položit otázku. Celou akci organizovala Univerzita Pardubice a občanské sdružení (snad už) Mladí pro budoucnost a bylo to vůbec první pardubické Science cafe. Zastoupení veřejnosti bylo velmi slušné, prej tam bylo asi 50 lidí. Téma polovodiče a  termoelektřina bylo podáno pěkně a srozumitelně. I když (chápe někdo proč se nepíše i když dohromady?) jsem měl občas menší problémy ale i tak to bylo super. Další setkání se bude konat 29.2. (je to tedy poslední úterý v měsíci) Téma bylo zvoleno alespoň pro mě tajemné - Labyrintem vařících se kamenů a potom ještě s přídavkem Zeolity. Určitě se opět zastavím.

A na závěr jedno takové malé zamyšlení, spíš mě to docela vyděsilo. Dneska ráno se na modrém velkém bratru (rozuměj tu věc začínající od f na které kdo není prý jakoby nebyl) objevilo toto:
XYZ a BjePjeMjeVje se stali přáteli poté, co se zúčastnili události Science Café Pardubice: Polovodiče a termoelektřina.
to jen pro představu kolik informací tento modrý špion o svých uživatelích ukládá. Otázkou je jak s nimi naloží potom co je už má...

Žádné komentáře:

Okomentovat