All english written articles have English article tag and lays under horizontal line. First part is written in Czech.

neděle 5. února 2012

Jak jsem opravoval vodu / Czech only article

Na tom ovšem není nic podivného příjmení na to mám docela dobré ovšem realita je trošku jiná. Byl jsem zvolen do postu pouštěče a zavírače vody, zatímco pan bratr byl dosazen do postu spojky a otec obsadil místo opraváře. Mé pracoviště bylo ve sklepě u HUV (hlavního uzávěru vody) kde jsem vleže prováděl pokyny přicházející z hůry od spojky která je přes 2 patra na mě řvala. Kdyby ovšem tušili že nevím na kterou stranu se kohoutkem voda zavírá a kterým naopak otevírá, tak by mě asi do tohoto postu neobsadili. Dostal jsem tedy z hůry jasný pokyn ZAVŘÍÍÍÍÍTTTTTT a já jsem kroutil a kroutil a kroutil až nadoraz. Je snad jasné že to bylo na opačnou stranu a že nahoře u opravovaného kohoutku tok vody neustával ba právě naopak. Koupelna vytopená není, takže jen poučení pro příště kohoutek se zavírá pohybem po směru hodinových ručiček.

Žádné komentáře:

Okomentovat