All english written articles have English article tag and lays under horizontal line. First part is written in Czech.

středa 29. února 2012

Viděl sem Rain man/Czech only article

Po docela dlouhé době sem se odhodlal sem něco i napsat. Nenapadalo mě co ale nakonec padla volba na to co jsem viděl a tím byl film Rain man. Zajímavé je jak sem se k němu dostal. Jak obvykle přes obří náhodu. Poslouchal jsem TOTO, je to asi 2 a půl hodinová skrumáž hudby od Hans Zimmera v podání pražských filharmoniků. Jsou tam teda skladby které bych označil za ukázku toho jak to vypadat spíš nemá ale pár věcí je povedených hodně (třeba sherlock holmes taky jeden můj oblíbenec). Potom se dlouho nic nedělo až najednou kučíř (zas on!) si přidal do svého seznamu videí na youtube TOTO. Mám obzvláště oblíbenou jednu část jmenuje se Las Vegas a tam právě zaznívá od šesté minuty. Právě toto video mě nakonec popudilo natolik že jsem si ten film sehnal. Ve filmu je krásně naznačeno co to vlastně je autismus a jak se projevuje. Na jednu stranu geniální rain man který propočítá kombinace karet z 6-ti balíčků, spočítá 147 vysypaných párátek na zemi, ale když má přejít silnici a když je právě uprostřed, tak se mu ukáže červená a on se zastaví jen protože je tam nápis ,,nechoďte". Film jako celek se mi líbil hodně, hlavně svou věrohodností. Určitě jej taky shlédněte.

Žádné komentáře:

Okomentovat